16 KISIM 16 KALEM YAZLIK SEBZE MEYVE ALIMI
İSTANBUL DENİZ GRUP K.LIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI MSB BAĞLILARI
16 KISIM 16
KALEM YAZLIK SEBZE MEYVE ALIMI mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19
uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece
elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı
bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İKN |
: |
2023/353512 |
1-İdarenin |
||
a) Adı |
: |
İSTANBUL
DENİZ GRUP K.LIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI MSB BAĞLILARI |
b) Adresi |
: |
İSTANBUL
DENİZ İKMAL GRUP KOMUTANLIĞI 34890 ALTKAYNARCA- PENDİK/İSTANBUL |
c) Telefon ve faks numarası |
: |
2164939494
- 2164940825 |
ç) İhale dokümanının görülebileceği
ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası |
: |
2-İhale
konusu mal alımın
a) Adı |
: |
16 KISIM
16 KALEM YAZLIK SEBZE MEYVE ALIMI |
b) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
16 KISIM
16 KALEM YAZLIK SEBZE MEYVE ALIMI |
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer |
: |
İstanbul
Deniz İkmal Grup Komutanlığı Pendik/İSTANBUL ve MSÜ Deniz Harp Okulu
Komutanlığı Tuzla/İSTANBUL'a teslim edilecektir. |
ç) Süresi/teslim tarihi |
: |
Satın
alınacak mal/malların idrak dönemleri EK-A'da belirtildiği gibi olacaktır.
İşe başlama tarihleri 1,2,6,7,8,9,10,11,12,13,14'üncü kısımlar için 15
Haziran 2023, 3,4,5'inci kısımlar için 15 Temmuz 2023, 15,16'ncı kısımlar
için 01 Temmuz 2013'tür. 10.3.2. Yüklenici, 16 Kısım 16 Kalem Yazlık Sebze
Meyve Alımı için; mal alış gününden iki gün öncesinden (mesai günü içerisinde
saat 08.30-17.00 arasında) arayarak siparişini alacaktır. Pazartesi gününün
siparişi Cuma gününden alınacaktır. Yüklenici telefonun veya faksın bozuk
olması halinde şahsen müracaat ederek siparişi alacaktır. Telefonun veya
faksın bozuk olması veya meşgul olması siparişi almamak için geçerli neden
sayılmaz. 10.3.3. Yüklenici Firma, siparişini aldığı mal/malları en geç saat
11:00 (onbir)'e kadar (saat 08.30 ile 11.00 arası olmak üzere) birliklere
teslim ederek muayeneye arz etmiş olacaktır. Gecikme ile yapılacak
teslimatlarda cezalı teslim süresi (ek cezalı süre verilmemiş ise) yani 15.00
(onbeş)'e kadardır. 10.3.4. Yüklenici saat 11:00 den evvel mal getirmiş ve
gelen mal RET edilmiş ise REDDE mukabil saat 11:00 (onbir)'e kadar cezasız
veya saat 15.00 (onbeş)'e kadar ya da ertesi gün saat 11:00'e kadar cezalı olarak
teslimatta bulunabilir. Saat 15.00(onbeş)'den sonra getirilen malların kabul
edilip edilmeyeceği konusunda teslim alan makam serbest ve yetkilidir.
10.3.5. Hiç getirilmeyen ya da muayenede ret sonucu getirilmemiş kabul edilen
mal nedeniyle sözleşmede belirtilen miktarın alınmaması sonucunda yüklenici
hak iddia edemez. 10.3.6. Siparişi verilen mal/malların teslim sırasında
araçtan indirilmesi ve reddedilmesi halinde tekrar araca yüklenilmesi
yükleniciye aittir. |
d) İşe başlama tarihi |
: |
15 Haziran
2023 |
3-İhalenin
a) İhale (son teklif verme) tarih ve
saati |
: |
09.05.2023
- 10:00 |
b) İhale komisyonunun toplantı yeri
(e-tekliflerin açılacağı adres) |
: |
Kuzey
Deniz Saha İhale Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL |
4. İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler
ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri
kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile
ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler
hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat
bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere
yaptırılamaz.
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken
kriterler: |
İdare
tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3.
Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması
gereken kriterler: |
İdare
tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak,
ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale
dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra,
e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve
saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş
kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda,
üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90
(Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
#ilangovtr ILN01813982