BEYAZ KAĞIT, STEVİE MENA ÖDÜLLERİ'NDEN 4 ÖDÜLLE DÖNDÜ
Ev temizlik ürünleri sektörünün lider markalarından Asperox ve Peros'un üreticisi Beyaz Kağıt, iş dünyasında inovasyonu desteklemek amacıyla gerçekleştirilen Stevie Mena Ödülleri'nde Orta Doğu ve Kuzey Afrika'nın En Yaratıcı Pazarlama Ekibi seçildi. Bunun yanı sıra 3 farklı kategoride daha ödüle layık görüldü.

Ev temizIik ürünIeri sektöründe Türkiye’nin en büyük üç üreticisinden biri olan, yüzde 100 yerli sermayeli Beyaz Kağıt, Orta Doğu ve Kuzey Afrika Bölgesi’nde iş dünyasının en prestijli yarışmalarından biri olan Stevie Mena Ödülleri’nden toplam 4 ödül ile döndü. Beyaz Kağıt, Orta Doğu ve Kuzey Afrika’nın En Yaratıcı Pazarlama Ekibi kategorisinde ve “Markalı İçerik” kategorisinde “Temiz İş” adlı dijital kampanyasıyla altın ödüle layık görüldü.
Beyaz Kağıt, Asperox Sarı Güç ile “Ürün İnovasyonunda Yaratıcı Başarı” ve Asperox’un bisiklet sporunu sahiplenerek, daha temiz ve sürdürülebilir bir dünya için iyiliğe pedallamak amacıyla yola çıktığı Asperox Bikepedia Racing Team ile “Sürdürülebilirlikte Yaratıcı Başarı” kategorilerinde bronz ödülün sahibi oldu. Ürün İnovasyonunda Yaratıcı Başarı Ödülü kategorisinden ödül kazanan Asperox Sarı Güç, tüketici ihtiyaçları incelenerek, en zorlu yağı, kiri çözecek ve her yüzeyde kısa sürede etkili olabilecek bir formül ve performansla tasarlandı.
Beyaz Kağıt’ın Asperox yüzey temizleyici ürünü için Karikatürist Emrah Ablak’ın yazıp çizdiği, dedektiflik çizgi romanlarından esinlenen dört bölümlük animasyon serisi “Temiz İş” sosyal medyada 16 milyon kişi tarafından izlendi. Ürün kategorisinde klasik Instagram içeriklerinin ötesine geçen Asperox “Temiz İş” animasyon serisi, yaratıcı bir stratejik yaklaşımla takipçilerine interaktif bir deneyim yaşattı.