BİNA ONARIMI YAPTIRILACAKTIR
BÜYÜKÇEKMECE BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
Hizmet
Binaları, İbadethaneler ve Diğer Kamu Binalarının Bakım Onarım Yapım
İşi yapım işi 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık
ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP
üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır:
İKN |
: |
2023/408786 |
1-İdarenin |
||
a) Adı |
: |
BÜYÜKÇEKMECE
BELEDİYESİ FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ |
b) Adresi |
: |
Fatih Mh.
Şehremini Sk. No:1 34500 . BÜYÜKÇEKMECE/İSTANBUL |
c) Telefon
ve faks numarası |
: |
4440340 -
2128835564 |
ç) İhale
dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet
sayfası |
: |
2-İhale konusu yapım işinin
a) Adı |
: |
Hizmet
Binaları, İbadethaneler ve Diğer Kamu Binalarının Bakım Onarım Yapım İşi |
b) Niteliği,
türü ve miktarı |
: |
60 Kalem
İnşaat, 83 Kalem Mekanik Tesisat, 106 Kalem Elektrik, Toplamda 249 İş Kalemi
ile Bakım Onarım Yapım İşi |
c) Yapılacağı/teslim
edileceği yer |
: |
Büyükçekmece/İSTANBUL |
ç) Süresi/teslim
tarihi |
: |
Yer
tesliminden itibaren 365 (ÜçyüzAltmışBeş) takvim günüdür. |
d) İşe
başlama tarihi |
: |
Sözleşmenin
imzalandığı tarihten itibaren 5 gün içinde |
3-İhalenin
a) İhale
(son teklif verme) tarih ve saati |
: |
25.05.2023
- 14:00 |
b) İhale
komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) |
: |
Büyükçekmece
Belediyesi C Blok 2.Kat Avrupa Konseyi Toplantı Salonu Fatih Mahallesi,
Şehremini Sokak, No:1, Büyükçekmece/İstanbul |
4. İhaleye katılabilme
şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak
kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve
yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri
kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile
ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler
hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5İhale konusu işte idarenin onayı ile alt yüklenici çalıştırılabilir. Ancak
işin tamamı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek üzere sunulan belgenin,
tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde,
ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye
doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge.
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken
kriterler: |
4.2.1.
İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya
eşdeğer belgeleri: |
İsteklinin
ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer
belgeleri; |
4.2.2. İş
hacmini gösteren belgeler: |
İsteklinin
ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait, aşağıda belirtilen belgelerden
birini sunması yeterlidir; |
4.3.
Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması
gereken kriterler: |
4.3.1. İş
deneyim belgeleri: |
Son on beş
yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif
edilen bedelin % 50 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya
benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler. |
4.4.Bu
ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler ve benzer işlere denk sayılacak
mühendislik ve mimarlık bölümleri: |
4.4.1. Bu
ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
B.III
Grup: Bina İşleri veya B.III Gruba ait Bakım Onarım İşleri |
4.4.2. Benzer
işe denk sayılacak mühendislik veya mimarlık bölümleri: |
İnşaat
Mühendisliği veya Mimarlık Bölümleri İhale Konusu İş veya Benzer İşlere Denk
Sayılacaktır. |
5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif fiyatla birlikte fiyat dışındaki
unsurlar da dikkate alınarak belirlenecektir.
Fiyat Dışı Unsur Değerlendirme Yöntemi: Diğer (Manuel Giriş)
Fiyat Dışı
Unsur Formülü, Tanımı ve Açıklamaları |
Müdürlüğümüz
tarafından ihalesi gerçekleşecek olan "İlçemiz Genelindeki Hizmet
Binaları, İbadethaneler ve Diğer Kamu Binalarının Bakım Onarım Yapım İşi'ne
ait ihalede birim bazında piyasa rayiçlerinin çok altında veya üzerinde
gelebilecek tekliflerden dolayı karşılaşılabilecek sorunları minimize etmek
amacıyla Kanunun 5. maddesinde belirtilen hususlar çerçevesinde Ekonomik
açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesinde etkili olacak fiyat ile birlikte
fiyat dışı unsur olarak değerlendirmeye alınacak iş kalemleri belirlenmiştir.
Aşağıda tabloda belirtilen iş kalemlerinin seçiminde işin yaklaşık
maliyetindeki oranları dikkate alınmış olup İşin yaklaşık maliyetinin %70 ünü
oluşturan 23 kalem belirlenmiştir. Puana esas oranı değer aralığında , (1-3)
değer aralığında olanlara (1), (3-5) değer aralığında olanlara (2), (5-9)
değer aralığında olanlara (4),(9 ve 15) değer aralığında olanlara (7) puan
puan verilerek toplam 40 puan olacak şekilde çalışma yapılmıştır. En
avantajlı teklifin belirlenmesinde aşağıdaki yöntem kullanılacaktır. A.
Değerlendirme “teklif fiyatı” ile “kalite ve teknik değer nitelik” olmak
üzere iki kısımda yapılacaktır. A.1. Teklif fiyatı puanlaması “Teklif fiyatı
puanlaması 60 tam puan üzerinden yapılacaktır. Geçerli teklif veren
istekliler arasında teklif edilen en düşük teklif fiyatı sahibi istekli 60
puan alacak olup, diğer isteklilere ait teklif puanları; TP = (TFmin x 60) /
TF formülü ile hesaplanacaktır. Bu formülde; TP: Teklif puanı, TFmin: Geçerli
teklifler içinden istekliler arasında teklif edilen en düşük teklif fiyatı,
TF: İsteklinin teklif fiyatı, ifade eder.” Şeklinde, A.2. Kalite ve teknik
değer nitelik puanlaması “Kalite ve teknik değer niteliği puanlaması 40 tam
puan üzerinden yapılacaktır. Geçerli teklif veren isteklilere ait kalite ve
teknik değer nitelik puanlamasına konu iş kalemleri aşağıdaki tabloda
gösterilmiştir. |
6. İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak,
ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale
dokümanını indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra,
e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve
saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.
9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş
kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda,
üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden
itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
15. Diğer hususlar:
İhalede Uygulanacak Sınır Değer Katsayısı (N) : 1
Sınır değerin altında teklif sunan isteklilerin teklifleri açıklama istenilmeksizin reddedilecektir.
#ilangovtr ILN01821311