SON DAKİKA
Perakende Pazar 03 Ağustos 2025 13:23

JYSK TÜRKİYE YATIRIMLARINI ARTIRIYOR

Danimarka merkezli JYSK, Türkiye'de 6'ncı mağazasını Vialand AVM'de açtı. Ülke genelinde 28 ilde online hizmet sunan marka, yıl sonuna kadar 9 yeni mağaza hedefliyor. Ürün yelpazesini genişleterek uygun fiyatlı İskandinav yaşam tarzını daha fazla eve taşıyor

JYSK Türkiye yatırımlarını artırıyor

Danimarka merkezli ev eşyası ve yaşam ürünleri perakendecisi JYSK, Türkiye’deki yatırımlarını hızla artırıyor. Türkiye pazarına Mayıs 2023’te giriş yapan marka, Vialand Alışveriş Merkezi’nde açtığı 1.029 metrekarelik yeni mağazasıyla 6’ncı fiziksel satış noktasını hizmete sundu.

Türkiye pazarına adım attığımızdan bu yana İskandinav 'hygge' felsefesinin getirdiği konfor ve estetiğe Türk halkının gösterdiği yoğun ilginin gururlandırdığını belirten JYSK Türkiye Ülke Direktörü Fatih Tezcan, “Uyku ve yaşam alanlarına değer katan, uygun fiyatlı ve kaliteli ürünlerimizle her geçen gün daha fazla eve ulaşıyoruz. Online siparişe açtığımız illerle de hizmet ağımızı genişletirken, bu topraklarda böylesine sıcak bir karşılık bulmak, büyüme isteğimizi daha da pekiştiriyor.

Sadece yeni mağazalarla fiziksel varlığımızı genişletmekle kalmıyoruz. Aynı zamanda Ankara'dan Zonguldak'a kadar uzanan geniş hizmet ağımızla online sipariş keyfini şimdi tam 28 şehrin kapısına taşıyoruz. Yarattığımız istihdamla da ülke ekonomisine katkımızı sürdüreceğiz. Hedefimiz fiziksel mağaza olarak sadece İstanbul'da kalmayıp Türkiye'nin farklı şehirlerindeki yaşam alanlarına dokunmak. Devam eden görüşmelerimiz arasında Aydın, Muğla, Kocaeli, Kuşadası, Edirne gibi çevre iller de yer alıyor. Hızlı bir ivmeyle başta çevre iller olmak üzere her şehirde olmayı hedefliyoruz. Büyüme hikayemizin Türkiye'deki yeni bölümlerini yazmak için sabırsızlanıyoruz. Evlere İskandinav dokunuşunu taşımaya, yaşam alanlarını daha konforlu ve estetik hale getirmeye devam edeceğiz” dedi.

Mağazaların müşterilere sadece ürün sunmakla kalmadığını aynı zamanda ilham veren ve enerji verimli bir alışveriş deneyimi vaat ettiğine dikkat çeken Tezcan“Mağaza içi tasarımda kolay gezinme ve ürünlere rahat erişim ön planda tutuyoruz. Enerji tasarruflu aydınlatmalar sayesinde ürünler daha dikkat çekici bir şekilde sergilenirken, açık kahverengi, ahşap görünümlü zemin ve mağazaya hâkim nötr renkler, ferah ve yalın bir İskandinav atmosferi sağlıyor.

Sadece birer satış alanı olmanın ötesine geçerek, örnek odalar ve ilham veren köşeler aracılığıyla müşterilere farklı dekorasyon fikirleri sunuyoruz. Bu sayede, ziyaretçiler evleri için pratik ve estetik çözümlerini yerinde deneyimleme fırsatı buluyor. Ayrıca, mağaza cephesinin uzunluğu, geniş bir teşhir alanı sağlayarak dışarıdan geçenler için de bir seyir keyfi sunuyor ve markanın ürün yelpazesini etkileyici bir şekilde sergiliyor.” dedi.

1979 yılında Danimarka’da kurulan JYSK, “hygge” felsefesini yaşama geçiren ev ve uyku ürünleriyle dünya genelinde 48 ülkede 3.400’den fazla mağazaya sahip. Türkiye’de de bu yaşam tarzını uygun fiyatlı, kaliteli ürünlerle sunmayı amaçlayan JYSK, müşterilerine 2.000’den fazla ürün çeşidiyle hizmet veriyor.Marka, Türkiye pazarında büyümesini sürdürecek, istihdama katkısını artıracak ve İskandinav yaşam tarzını daha geniş kitlelere ulaştırmaya devam edecek.


ABONE OL