MARUDERM 4 YAŞINDA
Güzelliğe doğal bir bakış açısı kazandıran kozmetik markası Maruderm, 4. yaşını Rixos Tersane İstanbul'da gerçekleştirdiği geniş katılımlı lansmanla kutladı.

Buse Terim ve Merve Sarıtaş’ın ev sahipliğinde düzenlenen etkinlikte, markanın doğanın mucizelerini modern bilimle buluşturan yeni parfüm markası Aryene de tanıtıldı.
2021 yılında yola çıkan Maruderm, 4. yaşını kutladığı gecede CEO ve Kurucu Altuğ Aynur, Genel Müdür Atalay Atalay, Pazarlama Müdürü Simge Çuhadar Kobal ve çok sayıda davetliyi ağırladı. Dans gösterileri ve Kıvanç Kasar eşliğinde ‘Altın Saatler’ performansıyla gecede konuklar keyifli anlar yaşadı.
Maruderm, yüksek kaliteli bitkisel aktifleri Türkiye’deki uzman dermatologlarla formüle ederek cilt, vücut, saç ve güneş bakım kategorilerinde ürünler sunuyor.
Maruderm Genel Müdürü Atalay Atalay, markanın 4. yaşını kutlarken yalnızca doğum günü değil, birlikte yazdıkları başarı hikâyesini de kutladıklarını vurguladı. 2021’den bu yana hedeflerinin dermokozmetiği herkes için ulaşılabilir kılmak olduğunu belirten Atalay, markanın artık sadece bir ürün değil, yenilikleri takip eden, global trendleri ülkeye taşıyan ve tüketicisini dinleyen güçlü bir oyuncu haline geldiğini söyledi. Türkiye genelinde 2 binden fazla eczanede yer aldıklarını, içerik ve trend dönüşümüne katkı sağladıklarını ve tüketici güveniyle sürdürülebilir büyüme yarattıklarını ifade etti. Atalay, önümüzdeki dönemde yeni ürünler, kategoriler ve uluslararası pazarlarda daha da güçleneceklerini belirterek, kurucu, ekip ve tüketicilere teşekkür etti.
Maruderm Pazarlama Müdürü Simge Çuhadar Kobal, markanın yolculuğunu sadece bir marka hikâyesi değil, birlikte yazılan bir başarı öyküsü olarak tanımladı. 2021’den bu yana ulaşılabilir dermokozmetik hedefiyle yola çıktıklarını, her cilt tipi ve ihtiyaca uygun güvenilir ürünler sunduklarını belirtti. Çuhadar, Maruderm’in cilt bakımını daha anlaşılır, ulaşılabilir ve keyifli hale getirdiğini vurgulayarak, tüm ekibe, iş ortaklarına ve tüketicilere teşekkür etti.