MISIRLI PERAKENDE SEKTÖRÜNE GİRİŞ YAPTI
Türkiye'nin 1927'den bu yana iç giyim ve çorap üretiminde kalite ve zarafeti temsil eden MISIRLI Underwear and Socks, Nişantaşı'nda açtığı ilk mağazasıyla perakende sektörüne adım attı.

100 mağazalık büyüme hedefinin önemli bir adımı olan açılış, MISIRLI’nın üretim mirasını doğrudan tüketiciye taşıma vizyonunun simgesi olarak değerlendiriliyor.
Yeni mağaza, ziyaretçilere yüksek kaliteli ipliklerin ve zamansız tasarımların ön planda olduğu, markanın DNA’sını yansıtan özel bir deneyim alanı sunuyor. MISIRLI, logolar yerine kumaş kalitesi ve formun zarafetini ön plana çıkaran tasarımlarıyla, hem kadın hem de erkeklere günlük kullanım ve özel koleksiyonlar sunuyor.
İlk mağaza ve büyüme hedefleri hakkında konuşan MISIRLI Underwear and Socks Yönetim Kurulu Üyesi Murat Eren Taşçı bu vizyonu, “Yıllardır dünyanın en seçkin markaları için ürettiğimiz kaliteyi artık kendi adımızla ve kendi mağazalarımızla tüketiciyle buluşturuyoruz. İlk mağazamız, köklerimizden aldığımız gücü geleceğe taşıyan vizyonumuzun da ilk adımı olacak. Hızlı bir büyüme planımız var, Türkiye’nin önde gelen AVM’lerinde de mağazalarımızı açacağız. İkinci mağazamız da çok yakında açılacak. Hedefimiz kısa zamanda 100 mağazaya ulaşmak. Bu hedefi tutturmak için de inovatif ve kaliteden ödün vermeyen, sürdürülebilir üretim stratejisiyle yolumuza devam edeceğiz” sözleriyle özetliyor.
Şirketin İstanbul İkitelli, Yozgat ve Kütahya’daki üç fabrikasında yılda 60 milyondan fazla çift çorap üretildiği ve üretiminin yüzde 80’inin Hugo Boss, Tommy Hilfiger ve Calvin Klein gibi dünya markalarına ihraç edildiği belirtiliyor. MISIRLI, bu üretim gücünü yüksek kaliteli çorap, ev ve iç giyim ürünleriyle yerli tüketiciye sunmaya hazırlanıyor.