RESMİ İLAN Çarşamba 26 Nisan 2023 00:15

RFID, KIOSK, REZERVASYON, TURNİKE SİSTEMLERİ VE KATALOGLAMA (DEWEY SINIFLAMA SİSTEMİNDEN LC SINIFLAMA SİSTEMİNE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ) SATIN ALINACAKTIR

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

RFID, KIOSK, REZERVASYON, TURNİKE SİSTEMLERİ VE KATALOGLAMA (DEWEY SINIFLAMA SİSTEMİNDEN LC SINIFLAMA SİSTEMİNE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ) ALIMI VE KURULUMU mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN

:

2023/415782

 

1-İdarenin

a) Adı

:

İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

b) Adresi

:

Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü, Rektörlük Ek Hizmet Binası İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Şube Müdürlüğü Davutpaşa Mah. Davutpaşa Cad. 34220 Davutpaşa ESENLER/İSTANBUL

c) Telefon ve faks numarası

:

2123832150 - 2123832153

ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı

:

RFID, KIOSK, REZERVASYON, TURNİKE SİSTEMLERİ VE KATALOGLAMA (DEWEY SINIFLAMA SİSTEMİNDEN LC SINIFLAMA SİSTEMİNE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ) ALIMI VE KURULUMU

b) Niteliği, türü ve miktarı

:

16 KALEM RFID, KIOSK, REZERVASYON, TURNİKE SİSTEMLERİ VE KATALOGLAMA (DEWEY SINIFLAMA SİSTEMİNDEN LC SINIFLAMA SİSTEMİNE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ) ALIMI VE KURULUMU
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

c) Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI

ç) Süresi/teslim tarihi

:

İşin süresi sözleşme imzalanmasını müteakip, yer teslimi yapılmasından ve gerekli prosodürler tamamlandıktan sonra (180) gündür.

d) İşe başlama tarihi

:

Sözleşme imzalanmasına müteakip 10 gün içerisinde işe başlanacaktır.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati

:

17.05.2023 - 10:30

b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres)

:

Yıldız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kampüsü, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Şube Müdürlüğü


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belgeye ilişkin bilgiler,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

 

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:

4.3.1. İş deneyimini gösteren belgelere ilişkin bilgiler:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgelere veya teknolojik ürün deneyim belgesine ait bilgiler.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İstekli, satış sonrası servis ve bakım onarım hizmetlerinde yetkin olduğunu tespiti amacıyla TS 12540, TS 12498 standartlarında TSE Hizmet Yeri Yeterlilik Belgelerini yeterlik tablosunda beyan edilecektir.

Teknik şartnamede CE belgesi istenen ürünlere ait CE belgesi veya CE Uygunluk Beyanı yeterlik tablosunda beyan edilecektir.

 

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:

4.4.1.

Kütüphanelerde kurulan her türlü RFID donanım ve yazılım kurulumlarına ait işler benzer iş olarak kabul edilecektir. 


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 
150 (YüzElli) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

 

#ilangovtr                                        ILN01819169