SAAT&SAAT BAŞARILARINI ÖDÜLLERLE TAÇLANDIRDI
Türkiye'nin önde gelen saat perakendecisi Saat&Saat, 2025 yılında yaratıcılık, sürdürülebilirlik ve toplumsal faydaya odaklanan projeleriyle sektördeki başarısını 8 prestijli ödülle perçinledi.

Yılın ilk yarısında Brandverse Awards’ta kazandığı 5 ödülün ardından, The Hammers Awards ve Gigi Awards’ta elde ettiği 3 yeni ödül, Saat&Saat’in inovatif yaklaşımını ve topluma değer katma vizyonunu bir kez daha gözler önüne serdi.
Özellikle sosyal sorumluluk alanındaki projeleriyle dikkat çeken Saat&Saat, The Hammers Awards kapsamında, “Sürdürülebilirlik ve KSS Alanlarında Optimum Bütçe ile Harikalar Yaratanlar” kategorisinde Bronz Ödülün sahibi oldu. Bu ödül, markanın sürdürülebilirlik ve toplumsal fayda projelerine verdiği önemi ve bu alandaki etkili yaklaşımını simgeliyor.
Yaratıcı üretim ve etkileyici hikaye anlatımına verdiği önemle sektörde fark yaratan Saat&Saat, Gigi Awards’ta da büyük bir başarı elde etti. Marka, dikkat çeken kısa filmi “Saat Kullanmayı Beceremedik” ile hem En İyi Kurgu hem de En İyi Film ödüllerine layık görüldü. Bu başarı, Saat&Saat’in pazarlama ve iletişim stratejilerinde yarattığı yenilikçi ve etkili içerik anlayışının bir sonucu olarak öne çıkıyor.
Saat&Saat Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Berfin Kaplan Albayrak “Geçtiğimiz yıl olduğu gibi 2025 yılında da kazandığımız ödüllerle; yenilikçi yaklaşımımızı, sürdürülebilirlik alanındaki kararlılığımızı ve iletişim gücümüzü bir kez daha ortaya koyduk. Güçlü hikaye anlatımımız, stratejik iletişim kabiliyetimiz ve topluma değer katma vizyonumuzla, sektördeki lider konumumuzu her geçen yıl daha da pekiştiriyoruz.” dedi.
1971 yılında toptan saat ticaretiyle başlayan Saat&Saat’in hikayesi, 1994 yılında perakendeye adım atmasıyla güç kazandı. 2005 yılında ilk mağazasını Cevahir AVM’de açan marka, 2009 yılında e-ticaret sitesi ile online satış kanalına giriş yaptı. Yıllar içinde portföyünü, Adidas ve DKNY gibi markalardan Maurice Lacroix, Raymond Weil, Versace ve Michael Kors’a kadar dünya çapında tanınmış 30’dan fazla markayla genişletti.