SON DAKİKA
Bahar Büyükahısha | GÜNCEL Salı 20 Şubat 2024 13:23

ŞİKAYETVAR KUSURSUZ MÜŞTERİ DENEYİMİ YAŞATAN 118 MARKAYI ÖDÜLLENDİRDİ

Türkiye'nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek platformu Şikayetvar tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) 19 Şubat Pazartesi günü Mandarin Oriental Bosphorus, İstanbul'da gerçekleştirildi. Kusursuz müşteri deneyimini yaşatan 118 markanın ödüllerine kavuştuğu görkemli gecede davetliler unutulmaz anlar yaşadı.

Şikayetvar kusursuz müşteri deneyimi yaşatan 118 markayı ödüllendirdi

194 bin markanın, 11.2 milyon bireysel üyenin ve aylık ortalama 28 milyon ziyaretçinin buluştuğu Şikayetvar, 23 yıllık tecrübesiyle mükemmel müşteri deneyimini yaşatan markaları dokuzuncu kez ödüllendirdi. 

Firmaların şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1.5 milyonun üzerinde anket baz alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre, tüketicisine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan markaların ödüllendirildiği Şikayetvar Ödül Töreni, 19 Şubat Pazartesi Salı günü Mandarin Oriental Bosphorus, İstanbul’da marka temsilcilerini ödülleriyle buluşturdu. 

Markaların uçtan uca şikayet yönetim becerisinin ödüllendirildiği A.C.E. Awards’ta bu yıl müşteri deneyimini en iyi yöneten 118 marka ödüllerine kavuştu.