SMARTİES AWARDS TÜRKİYE '25 JÜRİSİ BELİRLENDİ
MMA Türkiye tarafından düzenlenen, modern pazarlama alanında yaratıcılığı, yenilikçiliği, teknoloji kullanımını ve iş başarılarını ödüllendiren SMARTIES™AWARDS Türkiye '25'in jürisi belirlendi. SMARTIES™AWARDS Türkiye '25'in jüri başkanlığı görevini, The Magnum Ice Cream Company Türkiye Genel Müdürü Eser Lapanta üstlendi.

Akbank’tan Coca-Cola’ya, Mindshare’den Publicis Groupe’a, Yemek Sepeti’nden THY’na kadar sektörün önemli markalarının çok değerli pazarlama profesyonellerinden oluşan 64 kişilik jüri, modern pazarlamanın her dalında heyecan verici, yenilikçi projeleri hayata geçiren kreatif ekipleri, marka ve ajansları onurlandırmak için çalışmalara başlıyor.
Lapanta, “SMARTIES™AWARDS Türkiye ’25 süreci, pazarlamanın yalnızca bir mecra oyunu olmaktan çıkıp, gerçek iş sonuçlarına ve toplumsal etkiye odaklandığı bu yeni dönemde, sektörümüzün nabzını tutacak. Jüri üyelerimizle beraber, geleneksel ile yenilikçi teknolojiyi en yaratıcı şekilde birleştiren, Ocak 2024-Ekim 2025 dönemine ait projeleri değerlendireceğiz. Bu sene Yapay Zeka’nın (AI) kategoriye dahil olması, çıtayı oldukça yükseltti. Eminim ki, bizler için bu yılın ‘en iyilerini’ seçmek, sadece zorlu değil, aynı zamanda ilham verici bir keşif yolculuğu olacak. Kazanan projeler, sadece ulusal değil, WARC Media 100 ve MMA SMARTIES™ Business Impact Index (BII) endekslerinde yer alarak küresel ölçekte tanınma fırsatı bulacaklar. Jüri değerlendirme dönemini heyecanla bekliyorum.” dedi.
15 Aralık 2025 tarihinde Swissotel The Bosphorus’da düzenlenecek Smarties Awards Türkiye 2025 Gala Gecesi’nde; Pazarlama Etkisi, Etki Medyası, Amaç Odaklı Pazarlama, Gelişen Teknoloji Pazarlaması, E-Ticari Pazarlama, Yaratıcı Ödüller, Endüstri Ödülleri ve Yapay Zeka olmak üzere 7 ana kategori ve 26 alt kategoride en başarılı kampanyalar sahiplerini bulacak.