SON DAKİKA
Bankacılık Salı 26 Ağustos 2025 20:37

TEB'DEN YENİ REKLAM KAMPANYASI

Türk Ekonomi Bankası (TEB) "iyi banka" anlayışıyla sunduğu ürün ve hizmetlerini anlattığı yeni bir reklam kampanyası başlattı. "O kadar iyi ki…" sloganıyla hazırlanan kampanya, TEB'in iyi bankacılığı bir adım öteye taşıyan Bireysel Bankacılık ürün ve hizmetlerini farklı iki karakterin evreninde geçen dört reklam filmiyle anlatıyor. Kampanya için hazırlanan filmlerde TEB'in reklam yüzleri olarak ünlü oyuncular Serkan Keskin ve Boran Kuzum birlikte rol alıyor.

TEB'den yeni reklam kampanyası

TEB, ülkemizin sürdürülebilir büyümesine katkıda bulunurken; ekonomiye ve topluma değer katan, pozitif etki yaratan çalışmalar yapmaya devam ediyor. “İyi banka” anlayışını benimseyen TEB, sunduğu ürün ve hizmetlerle toplumu daha iyi bir geleceğe taşımak için destekliyor.  Daha önce iyi bir gelecek için hayata geçirdiği projeleri ve bu alanda somut olarak attığı adımları anlattığı “TEB Etkisi, Bugün İyi Yarın Daha İyi” reklam kampanyasıyla TEB, iyiye verilen desteğin hepimizin geleceğini pozitif yönde etkilediğini vurgulamıştı.

TEB şimdi de iyi bankacılığı bir adım öteye taşıyan Bireysel Bankacılık ürün ve hizmetlerini anlatmak için yeni bir kampanya başlattı. “TEB o kadar iyi ki” sloganıyla çekilen reklam filmleri, ünlü oyuncular Boran Kuzum ve Serkan Keskin’in büründüğü karakterlerle izleyeni farklı hikayelerin içine alıyor. 

Bireysel Bankacılık ürünlerinde de “iyi banka” TEB

Filmlerde TEB Marifetli Hesap ile birikim yapmanın avantajlarından kredi kartlarının sağladığı faydalara, emeklilere sunulan avantajlardan CEPTETEB ile kolay yatırım imkânlarına kadar bankanın sunduğu birçok ürün ve hizmet, izleyicilere, tanıdık ama bir o kadar da sürpriz karakterlerle aktarılıyor.

Boran Kuzum ve Serkan Keskin’in hayat verdiği Organizasyon Görevlisi Berkan, Popstar Borantan, Influencer Kuzumcan, Ev Sahibi Orbay Bey ve Kiracı Mert gibi eğlenceli karakterlerle akılda kalıcı bir anlatım sağlanıyor. Ogilvy 4129 imzası taşıyan kampanya, 25 Ağustos 2025 tarihi itibarıyla televizyon, dijital platformlar ve sosyal medya başta olmak üzere pek çok mecrada izleyicilerle buluşuyor. Kampanyanın prodüksiyonunu D

ABONE OL