"UNFREEZE" TEMASIYLA İÇERİK ÜRETİCİLERİNİN YARATICILIĞINI ÖZGÜRLEŞTİRDİ
Canon Orta Doğu & Türkiye, 14–15 Eylül 2025 tarihlerinde Amsterdam'da Canon Europe tarafından içerik üreticilerine özel olarak düzenlenen Canon Vision 2025 etkinliğine katıldı. Bu girişim, Canon'un video içerik üretimine artan odağını ve bölgedeki hikâye anlatıcılarını destekleme konusundaki kararlılığını bir kez daha vurguladı.

Canon, “yarının müşterileri” stratejisine olan bağlılığını Amsterdam’da düzenlediği Canon Vision 2025 etkinliğiyle pekiştirdi. Avrupa’nın içerik üreticilerine yönelik en büyük buluşmalarından biri olan etkinlikte; Avrupa, Orta Doğu, Türkiye ve Afrika’dan yaklaşık 70 bölgesel influencer bir araya geldi. Katılımcılar, içerik üreticileri için özel olarak tasarlanan PowerShot V1 ve EOS R50V modellerinin tanıtıldığı bu etkileyici deneyimde Canon’un vizyonunu yakından keşfetme fırsatı buldu.
İki gün süren etkileyici etkinlik, Orta Doğu ve Türkiye’den yemek, yaşam tarzı, seyahat, moda ve teknoloji gibi yaratıcı alanlarda öne çıkan on influencer’ı bir araya getirdi. BAE, Kuveyt, Suudi Arabistan ve Türkiye’den gelen içerik üreticileri, bölgenin dinamik ve çok kültürlü yaratıcı topluluğunu temsil etti.
Canon Orta Doğu & Türkiye B2C İş Birimi Direktörü Binoj Nair: bu etkinliğin, içerik üreticilerini Canon’un gelecekteki sesi ve yüzü olarak tanıdığını belirterek “Canon Vision 2025, hikâye anlatımının yeni neslini güçlendirme konusundaki bağlılığımızı ve Canon’u hareketli görüntüler ve yaratıcı içerikler için bölgedeki tercih edilen marka haline getirme vizyonumuzu ortaya koyuyor” dedi.
“Unfreeze” teması etrafında şekillenen Canon Vision 2025, Canon’un geleneksel fotoğrafçılıktan hareket odaklı bir markaya dönüşümünü simgeliyor. Kampanya, içerik üreticilerini kalıpları kırmaya, konfor alanlarının dışına çıkmaya ve Canon’un yenilikçi görüntüleme teknolojisiyle kendi özgün yaratıcı tarzlarını geliştirmeye teşvik ediyor.
Katılımcılar, içerik üreticilerine özel olarak tasarlanan en yeni Canon ürünlerine özel erişim sağlayarak PowerShot V1 ve EOS R50V modelleri başta olmak üzere pek çok ürünü birebir deneyimleme fırsatı buldu. Programda ayrıca ileri düzey hikâye anlatım teknikleri, yeni trendler ve sektörel en iyi uygulamaları kapsayan “Bir Profesyonel Gibi Çekin” oturumları gibi atölyeler ve ustalık sınıfları yer aldı.
Etkinlik programı; ödüllü grup içerik üretim yarışmaları, tanışma ve iş birliği fırsatları sunan gala yemeği ve Amsterdam’ın yaratıcı atmosferinde deneyimlenen NXT Müzesi ziyaretiyle katılımcılara ilham verici anlar yaşattı.