KEŞAN BELEDİYESİ ÖDEMELERİNDE 'SANAL POS' DÖNEMİ BAŞLADI
KEŞAN-15.05.2024-HİBYA-Keşan Belediyesi, vatandaşların ödemelerini kolaylaştırmak ve ödeme seçeneklerini geliştirmek adına sanal pos ödeme sistemini hayata geçirdi.
Yeni sistem ile gerçek ve tüzel kişiler belediye’ye borç ödemelerini kredi veya banka kartlarıyla kolaylıkla yapabilecek.
Keşan Belediyesi Bilgi İşlem Müdürü Yasin Paçaman, yaptığı açıklamada , E- Devlet ile yapılan ödemelerin yanı sıra hizmete sundukları sanal pos dönemiyle birlikte, ödeme işlemlerinin bakanlık sistemi üzerinden güvenli bir şekilde gerçekleştiğini aktardı.
Keşan Belediyesi’nin sanal pos dönemiyle birlikte, ödeme işlemlerindeki kolaylık ve güvenlik standartlarını yükselttiğine işaret eden Paçaman, şunları kaydetti:
”Vatandaş memnuniyetini artırmayı hedefliyoruz. Bu yeniliğin, hem belediye hizmetlerinin daha etkin bir şekilde kullanılmasına hem de vatandaşın belediyeye ödeme kanallarını arttırmayı hedefliyoruz.”
Sanal Pos Sistemi’nin nasıl kullanılacağı yönünde bilgi veren Paçaman, şöyle devam etti:
“Ödemelerinizi yapmak için, www.kesan.bel.tr adresine giriş yapıp, “sanal pos ile ödeme” butonuna tıklayın. Açılan sayfada ödenecek borcun sorgu tipini “gerçek kişi” veya “tüzel kişi” olarak işaretledikten sonra, gerçek kişiler için TC Kimlik Numaranızı ve doğum tarihinizi; tüzel kişiler için ise vergi kimlik numarası ve doğrulama kodunuzu girmeniz yeterli olacaktır. Sanal POS ile yapılan ödeme sırasında hata almanız durumunda, tekrar işlem yapmadan belediye ile iletişime geçebilirsiniz.”