Tasarım genlerini “klasiklerden ve klasiğin ötesinden” alan JAECOO’nun
dünyanın en hızlı büyüyen otomobil markalarından biri olduğunu ifade
eden JAECOO Türkiye Başkan Yardımcısı Ahu Turan ise, “JAECOO
markamız şu ana kadar dünya çapında 37 ülkede 1.1 milyonluk bir
hayran kitlesi kazanmayı başardı. JAECOO, uluslararası anlamda
kullanıcılardan çok sayıda övgü almayı başardı.
Müşterilerimize göre
JAECOO, bir otomobilden daha fazlası. Aslında yaşam tarzı ve
hayatımıza güç/ cesaret katarak kolaylıkla hedeflerimize ulaşmamızı
sağlıyor. Bize yeni keşiflerde arkadaşlık ederken, seyahat deneyimini de
daha keyifli ve teknolojik hale getiriyor” diye konuştu.
Off-Road SUV segmentinin yeni neslini temsil eden JAECOO, Türkiye
pazarına adım atmaya hazırlanıyor.
Yaz aylarında yollara çıkmaya başlayacak
olan JAECOO, Türkiye marka lansmanına “Klasikten Klasiğin Ötesine”
temasıyla start verdi. JAECOO, “klasiklerden ve klasiğin ötesinden” gelen üst
düzey SUV markalarının tasarım genlerine sahip ancak bu yapıya en son
otomotiv teknolojisi yeniliklerini de ekliyor. Daha zengin konfigürasyonlara,
daha fazla sürüş modu seçeneğine ve daha iyi yol tutuş ve şasi performansına
sahip olmasıyla öne çıkacak olan JAECOO modelleri daha fazla yeni deneyim
sunmayı amaçlıyor.
Küresel Off-Road pazarının yükselen yıldızı!
Son bir yıl içerisinde Meksika, Güney Afrika ve Şili gibi önemli pazarlara giriş
yaparak küresel varlığını hızla artıran marka, küresel Off-Road pazarında
yükselen bir yıldız haline geldi.
Geçtiğimiz ay kentinde kapsamlı 2030 stratejisini açıklayan JAECOO, Off-Road pazarında yeni bir sayfa açarak
segmentinde bir dönüşüm başlattı. JAECOO’nun sadece bir yılda dünya
genelinde 37 pazara ulaştı. 1,1 milyonun üzerinde kullanıcının dikkatini çeken
JAECOO, 873 bayiden oluşan bir ağ kurdu ve güçlü bir küresel marka etkisi
oluşturarak küresel pazarlarda en hızlı büyüyen otomotiv markası haline geldi.
JAECOO, önümüzdeki üç yıl içinde İspanya, İtalya ve Polonya gibi
Avrupa'daki yüksek potansiyelli pazarlar da dahil olmak üzere, 3 binin
üzerinde standart bayi kanalından oluşan küresel bir yapılanmaya sahip 60’ın
üzerinde pazara girecek.