SON DAKİKA
Sadece Bir Trend Değil, Bir Zorunluluk

Günümüz iş dünyasında, şirketlerin başarısı artık sadece finansal performanslarıyla ölçülmüyor. Müşteriler, çalışanlar ve toplumun geneli, şirketlerin sosyal ve çevresel konulara olan yaklaşımlarını da dikkate alıyor.

Salı 11 Şubat 2025 13:05
Sürdürülebilirlik iletişiminde şeffaflık ve samimiyetin önemi

Sürdürülebilirlik, günümüz dünyasında markaların sadece söylemlerle değil, somut adımlarla sorumluluklarını yerine getirmesini gerektiriyor.

Salı 21 Ocak 2025 02:00
Sosyal medya motivasyonu: Sahte destek mi, gerçek çözüm mü?

Son yıllarda sosyal medyada en çok paylaşılan ve popülerlik kazanan içeriklerin başında motivasyon temalı paylaşımlar geliyor. Başarı, kapitalist dünya düzeninde her zaman kazanç sağlanabilecek bir konu olmuştur. Ancak başarının ardındaki en önemli etkenlerden biri motivasyondur

Perşembe 09 Ocak 2025 02:00
Halkla ilişkilerde yapay zekanın önemi

Günümüz dünyasında teknolojinin hızla gelişmesi, birçok sektör gibi halkla ilişkiler (PR) alanında da köklü değişimlere yol açmaktadır.

Salı 17 Aralık 2024 02:00
Trump'ın sosyal medya ile imtihanı

ABD başkanlık seçimlerinin üzerinden henüz birkaç hafta geçti ancak sosyal medya da dahil olmak üzere değişimin çarkları dönmeye başladı bile.

Perşembe 21 Kasım 2024 02:00
Sürdürülebilir Eğitim ve Dijital Karbon Ayak İzi

Sürdürülebilir eğitim, çevresel, sosyal ve ekonomik açıdan sürdürülebilir bir gelecek için bireyleri bilinçlendirmeyi ve yetiştirmeyi amaçlayan eğitim anlayışıdır. Çevresel, sosyal ve ekonomik boyutlarıyla sürdürülebilir kalkınma hedeflerine katkıda bulunmayı amaçlayan bu yaklaşım, bireylerin ve toplumların doğal kaynakları koruma, sosyal adaleti sağlama, ekonomik refahı artırma ve küresel sorunlara çözüm bulma konularında bilinçlenmesini ve eyleme geçmesini hedefler.

Çarşamba 02 Ekim 2024 02:00
Etkili bir basın bülteni için birkaç öneri…

Yazdıklarımızı olabildiğince açık ve öz olacak şekilde düzenlemek çok eski bir uğraştır ve günümüzün sürekli iletişim dünyasında bir basın çalışanının dikkatini çekmek istiyorsanız bu özellikle önemlidir.

Perşembe 22 Ağustos 2024 02:00
Eğitim Kurumları İçin Başarının Anahtarı: Halkla İlişkiler

Halkla İlişkiler (PR), markalaşma söz konusu olduğunda pazarlama ve iletişimin en önemli unsurlarından biridir. İster bir ürün ister bir şirket, isterse bir fikir olsun, özelliklerinin, faydalarının ve/veya mesajının halka, daha spesifik olarak da hedef kitleye iletilmesi gerekir. Halkla ilişkiler bu konuyla ilgilenir.

Salı 09 Temmuz 2024 19:05